on Saturday 27 November 2010




Neha kicsit esik v szemerkel, a part kavicsos es tele van szemettel, a viz koszos es picit hideg, a kornyezet elege lehangolo es tele sok bunko hejivel es a partyk szarok. Na ijen a roman tengerpart es ennek az elentetje a Phuketi. Szuper idojaras, a part homokos , a viz gyonyoru kek, mindenhol kokuszfak,hegyek vesznek koprul es a partyk...

Helyi Tuc-Tuc
Sajna nincs tul sok kepem rola mert furodni akartam es a gepemet nem vittem magammal.
Phuketrola nnyit kell tudni, h Thaifold leggnagyobb szigete ami telestele van szebbnel szebb strandokkal. Ezek kozul a legghiresebb Patong. Ha kicsit erkolcstelen ferfi vagy es raadasul egy kis penzed is van, itt kurva jol tudsz szorakozni, vagy inkabb jol tudsz szorakozni a kurvakkal? Igen az az egyik leghiresebb szexturista kozpont thaifoldon. Majd kesobb errol is meselek :)
Ami nekem igazan bejott az Patongtol kb 1km volt egy kis eldugott strand.nem volt hosszabb 150mnel, jobb oldalt egy hegy a masik oldalt meg oriasi sziklak. Mivel a hullamok nagyok voltak igy nem tudtam a melyvizig eluszni, de igy is nagyon tetszett.Hullamlovagoltam, isteni jo volt.
A masodik napomat Rawaai es a Nai Harn beachen toltottem.Ide Phuket citybol az ut a hegyeken at vezet, tele szerpentinekkel, gyonyoru exotikus erdokkel,  banan es kokusz fakal. Amilyen makos voltam itt is talaltam egy kis privat spot-ot. Csak en voltam ott meg egy masik feher hazaspar.Hofeher homok 50m part,krisztaly tisztaa viz es aranyos kis rakocskak.
aug29:  Phang Nga Bay
Itt talalhato a James Bond island. Azert neveztek igy el mert regebben 2 JB. jelenetett is forgatak itt. Ahoz ,h eljussunk odaig egy csonakot kellet berelnunk.Ez egy hosszukas facsonak volt amibe egy kamijon v traktor motort epetettek be.Vicces tudom.
Kb 20 percet csonakaztunk a mangrove erdok melelt mire odaertunk a szigetekhez. Nem is tudom,hogy mogyorozzam el ezeket a szigeteket, mert inkabb kis sziklaknak v hegyeknek neveznem oket. Mindegy majd meglatjatok a kepeken.
Miutan megbamultuk az osszeset es atmentunk egy hegy alat is, elmentunk egy a vizere epitett faluba. A falu nagyjabol a turistakbol el, van itt etteremtol kezdve kispiac es iskola is.
Mikor kikotottunk eszrevettuk,h a fejunk folott hejak(aszem az kell legyen, huje vagyok a madaraksoz) repkednek.Kisszalunk bemennen a faluba de latjuk ,h egy par helyi ott uldogel melletuk egy hejaval.Perszehogy csinaltam kepet vele! A phuketi csaj akivel mentem utana elmondta,hogy levagtak a szarnya veget,h ne tudjon elrepulni es penzt csinaljanak a fotozkodasbol. miutan befejeztem a fotozast egy aranyos 3-4 eves gyerek odajott hozzam es penzt kert,h tudjon kajat venni a madarnak. Jo mi?Milesz ebbol a gyerekbol ha mar 4 evesen ere nevelik?
Beljebb menve a kis faluba egy bodesort talaltunk ahol mindenfele szuvenirt lehet venni, naes egy nenit akinek az oleben egy nagyon aranyos kis bebi gibon volt. Kesobb a csaj elmondta,hogy a falusiak felmennek a hegyre megolik a gibon mamat es elveszik a kicsit.
A kis falunak van egy iskolaja is es egy focipajaja (mindez a viz felett par meterrel). Nadeez nem semmi mert van egy telfon fulkejuk is kb 30-40mre a falutol(nezd meg a kepeket).
Este mikor visszamentunk Phuketbe ugy dontottunk, hogy elmegyunk Patongra bulizni. Mivel esos evszak volt igy elegge nagy volt a pangas,demeg igy is jok a partyk. Patongnak van egy utcaja ahol csak klubbok vannak semmi mas. A klubbok elott aldogalnak a gyonyoru arcu ladyboyok. Igen mert oket nem engedik be a klubbokba.Egy-egy olyan jol nez ki,hogy egy bombajo no csak atlagosnak nezz ki melletuk.
Na most kapott el a nemtomhanyadik sokk mert ahogy beraktam a labam az egyik pubba 5-7 gyonyoru csaj oda szaladt hozzam es azt kerte mindegyik,hogy hivjam meg egy italra es beszelgessunk mikozben a kezemet rancigaltak. Na kb ilyenek itt a partyk.



Phang Nga Bay


1 ilyen csonakkal mentunk




  
 En es egy thaijoldi barat Gai 

 
 Mar kozel vagyunk




 A James Bond sziget

A JB ( nem BJ ok?! ) sziget meg 1x 




A szikla fele leszakadt es egy kis barlangot kepzett.



Nade nepiszkajaman me hinduzok fellabal 1 csonakon!


 Kozel a vizifaluhoz
 A vizifalu



 A hejaize, de ha nemaz hanem csak egy verebb akkor szoljatok.


 Focipaja a vizre epitve

 Papucsfoci. 
Ez volt eletem elso gooolja (mert eddig meg nem fociztam)!!!



 Naes a telefon fulke.
Orok kerdes: Mi a fasznak raktak olyan messze a falutol?
Netan titokban faluvegi bordejhaz?






Ez a vizifalu






Aug30: Ko Phi Phi
Kozel Phukethez talalhato a Phi Phi szigetek. Itt forgattak Leonardo Digayrioval az egyik buzis filmjet.
Speedboattal mentem Phuketbol. Az elso megalo az a sziget volt ahol a The Beach-et forgattak. Egy kis laguna amit hegyek vesznek koru,feher homokos part,zold viz es a part mogott egy erdo.Undorito!
Utana egy eldugott kis helyre vittek ahol a hegyek kozt uszkaltunk a gyonyoru zold tengerben.Ami nagyon erdekes volt, hogy icipici halrajok ugraltak ki egyszere a vizbol igy menve elore.
A kov megneztuk a Viking Cave-t, ahol alitolag regen vikingek eltek.Sajnos nem lehet oda bemenni mert vmi gyar van ott ami ha joltudom a Batman fost dolgozza fel (denever uruleket).De kaptam egy kis kenyeret amit dobalhattam az exotikus halrajoknak... jol lenyugtattak a hujegyereket egy kis kenyerel, mi?
Utana jott a Monkey island , egy sziget tele majmokkal (pont mint Nagyvarad csak ez egy sziget).
Megetettem a majmokat bananal, na nem az enyemel, oks?!
Innen elmentunk snorkelingezni, nagyon klasz halakat lattam, olyanokat amit eddig csak tvben, na es a koralok woooow.

Jaj igen es elfelejtettem mondani,hogy ha tehetitek rakjatok ki a fantasztikus kepeimet hatterkepnek, igy minden nap irigykedhettek. (szemet vagyok mi?)


Ko Phi Phi


Itt forgattak a buzifilmet.
Volt a parton egy hely ahol megmaradt Leo labnyoma,
bar a felet elmosta a 2004es cunami.



 Todom, vmi szar a kepen: az en idiota pofam!
A majom szigeten

 
3 majom 1 kepen

 A viking barlang.


1-2 extra netes kep Phi Phirol:




Snorkeling kozben ijen kis halak csipkedtek a....met




 Phuketi kajak


Minibanan! nem men szedtek le mielott megnot volna, 
tobb 100 banan faj van, csak mi nem tudtuk.

 Megne kerdezzetek,h miaz a zold gyumi mert nem tudom.


Klengkeng