on Wednesday 8 June 2011
















 Indonesia - Bali island - Denpasar

Ha lemaradtal es nem tudod ,h miert is igenyeltem plasztikai mutetet a tokeletesen kerek fenekemen akkor olvasd vissza a Floreszi trippemrol szolo oldalt. A lenyeg az,h 2011,jan 1-en delutan sor kerult a mutetre egy maganklinikan.
Elozo nap mar minden le volt zsirozva, bemegyek atoltozok a mutethez szugseges pizsibe majd alairatnak velem egy papirkat amin az all, h: akarmi bajom tortenik, meg meg is halhatok de akkor sem lesz ez a korhaz vagy az itt dolgozok felelosek a halalomert!!
De ez meg nem volt eleg,h nyugottan fekudjek a kes alla. Amig vartam,h az erzestelenitok hassanak egyszer csak meghalottam valakit torkaszakadtabol ordibalni, 2 perc ordibalas utan  rakerdeztem,h mi is tortenik itt mire a noverek nevetve azt modtak,h ne aggodjak csak meghalt valaki es a csalad siratja.
Jon a muto, gerincembe szurnak egy kateter amin keresztul 3 napig kaptam az erzestelenitott. Szerintem ez nagyon nagy tulzas volt, amugy is utalom a gyogyszereket es a fogorvosnal is csak ha fogat huznak hagyom,h inekciot adjanak.
Az ellatas viszont tokeletes volt, luxus taviranyitos oszevisszamozgathatos robocop agyat kaptam a magan szobamban. Szep fa butor mini frigo , legkondi es LCD tv. A furdoszoba tisztabb es szebb volt mint az eddigi legdragabb hotelben amit megengedhettem magamnak. Na es a kajat egy hosszu listarol valaszthattam, tele jo kajakkal es extrem nagy barbequval. Raadasul a napi 3kaja mellet meg 2x hoztak uzsit, ami fincsi tesztakbol es teabol allt.

APROPO!!!!!! Amit elfelejtettem mondani, h ez a 3 napos luxus csupan 4000euroba fajt!!! Persze, h nem en fizettem, hanem a biztosito.



Koszonom mostmar a szep es tokeletes formaju hatsofelem jol van es mindenki megnezheti, de csak ha meg is csokolja!!!



 Nem a korhazi koszttol hiztam meg, amugy is dagadt vagyok.

 Ez volt a retyo, popo-spricel meg illatos olajokal extrazva.

 Erre fele bujt meg a mini bar meg a szef is.

Azert 4000eur-t a TVt nekem adhattak volna.