on Tuesday 25 January 2011


 Nemsokkal napfelkelte utan.
Nem messze Malangtol fekszik a Bromo vulkan, ami bar egy kis dombnak szamit a tobbi Javai vulkan mellet de az tuti, hogy a legszebb mind kozul!
A bromo elott 1 ,melette 2 masik vulkan es a hatterben Java legnagyobb vulkanja a Semeru (3676m) helyezkedik el. Bromot es a masik 2 vulkant a Homok Tenger veszi korul, na nem az a homok tenger ahol a Homar Laci es a Tery Black homokoznak, hanem vulkani homok.
Ejjel 1kor indultunk,hogy meg a napfelkelte elott odaerjunk. Tudom  nem neztetek volna ki belolem, hogy napfelkelteket nezegetek(nyalas mi?).
Mikrobusszal mentunk, voltunk vagy 10-12en, mikor megerkeztunk az utolso kis faluba olyan 2korul kiszalok a kocsibol es pofancsap a hideg. Igen a hideg indoneziaban, hat en se gondoltam volna, volt vagy 5-6 celsziusz. Ahoz kepest ,h hajnali 2 volt iszonyatos nagy volt a nyuzsges. Legalabb 20-25 busz meg egy rakas jeep , a helyiek fejuk bubjaig bebugyolalva es sapit, kesztyut salat arultak meg dzsekiket lehetet toluk kolcsonozni. Beulunk a Suzuki jeepbe felmegyunk az elso vulkan csucsara , merthogy onnan a legjobb a kilatas a masik 4re. Olyan meredek volt az ut,hogy a 4x4es jepp sok helyen csak 1be tudot felmaszni es ott is ugy bogette a sofor a motort,h azthittem majd ki szakad (ha nem a motor akkor majd a dobhartyam).
Felerunk ,bazi nagy tomeg mint valami koncerten. Nagy bunko modjara eloreverekedem magam es a korlaton is atmaszok,de utolag kiderult,hogy ezt nagyon jol tettem mert 1 ora mulva mar legalabb 500 ember tomorodott a hatam mogott.
Na jon mar, jon mar a napocska fel 5 korul, megvoltak az elso kepek kozben ateltem eletem elo sztarfotozasat is! WOOOOWWWW
Na es ki volt a sztar? Hat en! Halottam mar rola de azt hittem, h csak poenbol mondtak nekem.
Szoval……….mivel feher vagyok ami errefele hudeklasz ,turisztikai helyeken az emberkek csak ugy lealitanak ,h “Hello Mister” esaztan “Photo please”. Ok megvolt az elso, vicces volt mosollyogtam, utana  valaki mas latvan ,h en milyen rendes Bulé(itt igy hivjak a fehreket) vagyok megker o is.Itt basztam el, mert a csavo a haverjaival es a csaladjaval volt. Persze mindenki akart egy kulon kepet a Buléval.Kb 15perc csak erre ment el (de lesz meg ennel roszabb is).
Be a jeepbe , lemetunk a fustolgo bromohoz, atvagtam a hatalmas vulkani sivatagon megmasztam a Tibetben jatszodo filmekben szereplo tibeti nagytemplomokhoz vezeto lepcsosorokhoz hasonlo itlevo lepcsosort es csak bamultam, ahogy jott a fust 1 jukbol. A fustolgo jukrol sok minden jutott eszembe………. foleg mikor a Tom&Jerryben Jerry , Tom segget telerakta pertardakkal, na az volt az egyik kedvenc reszem.
Kozvetlenul a bromo mellet fexik egy masik vulkan es a labuknal egy Hindu teplom.

Bar koran kellet kelnem de azthiszem megerte



 

Mas szogbol












Szuper-kiraly-sztar vagyok.
De,h ki az a masik bule a kepen, azt mai napig sem tom.


A Suzuki jeepek.