on Thursday 27 January 2011


Ez a Malang meletti alatkert. Van itt mindenfele erdekes alatka meg elefant.
Ami furcsa lehet a feherembernek az az alatszobrok. Van az mindenhol szerte az orszagban, nem csak itt az alatkertben. Volt olyan park ahol 5m-es mosolygo hangya szobrot talaltam. Azert itt az alatkertben jobb a szitu mert csak mamut es grillajuk van. 
A legklaszabb az egesz alatkertben az az elefant es papagaj etetes nameg az oroszlanhorgaszas!
Naes,h miaz? Hat a horgaszbot vegen egy fel csirke van amit belogatsz egy hidrol az oroszlannak es megprobalod kifogni. Nekem nem jott ossze, elszakadt a zsinor. Ezek az oroszlanok baszot nehezek, szerintem meg nem tart ott a horgaszteknologia h oroszlant megbiro zsinorokat gyartsanak, meg talan meg nekem is kene 1-2 evet gyurnom ahoz h elbirjak veluk.


A legvicesebb majom amit valaha lattam.


Nem poc hanem feher kenguru.

Jol elrejtozot a pondroja!

Elefant etetes.



A husevo papagaj. Nagyon veszejesek, nemreg egy egesz falut irtottak ki.

Oroszlanhorgaszas

 
 Feher tigrisek

 A muzeum.

 Remisztoen nagy ez a pillango!


 Kapnal-e szivinfarktust ha egyszer csak eszrevenned,h egy ilyen maszik alabadon?


 Van egy par Indonez pillangofaj.