on Friday 16 December 2011



Indonesia – East Java – Blitar

Bar ugy terveztem, h csak egy napra jovok(tehat bugyibol is 1et vittem) de voltam olyan makos,h 1 nappal a minden honapban megrendezett telihold fesztival elott erkeztem. Persz, h nem voltam akkora barom, h kihadjam!
A szimpadon tradicionalis javai tancot meg zenet adtak elo es ezen kivul venezuelai tancosokat is meghivtak h a kozonseget elkapraztassak. Bar a venezuelai tanc nem volt amulatba ejto viszont a tancoslanyok annal szebbek voltak.
Viszont a tobb ezer banan palma hejbol  keszult mecsessel kivilagitott templom ami raadasul telihold fenyeben  tundoklott (igen a hangulat romantikus,csopogos sztorykhoz tokeletes) minden tanc latvanyat felulmulta.






Bananfa helybol keszult a lampas




Egy pillanatra ugy nezet ki az eg mintha egy szorny szeme lenne. A felhok a telihold korul egy tokeletes kort alkottak es a holdbol aradt a feny. Persz mire elokaptam a kameramat az egesz kezdet eltunni.