on Thursday 15 December 2011





Indonesia – East Java – Blitar

Mar tobb mint egy hete edzettem a ocso bringammal, uh. fel voltam keszulve a hosszab turara is. Kiszemeltem magamnak ezt a templomot es a melette levo nagyobb varost celpontnak. Malangtol kb 100km bringaztam idaig, nem a tav volt a sok egy napra hanem a hegyek szama.
Tori ora:
    Candi Penataran kelet java legnagyobb temploma, ami nagyon erdekesse teszi ezt a templomot az a szokatlan kofaragasok. Nehany tudos azt alitja, h a faragasok egyes helyeken orias kaktuszt ami Del-Amarikaban oshonos es a majakhoz hasonlo harci tancokat es harci ruhazatot abrazolnak. Olyan feltetelezeseket halottam, h talan a javaiak elhalyoztak egesz Del-Amerikaig. Azert ok mert a majak nem voltak nagy halyos nep.


 
 






Volt mit csipkezni a koszoknyan
Pocszeru macska

Dagadtabb mint hosszab kigyo

Pocszeru kutya

Pocszeru nyul

Urban legend: Vajon eg-e a szellentes? ez a kerdes mar osi idok ota az emberiseg fejeben motoszkal.
En tudom a valaszt!

Elefank es az erdekes ruhazatu harcosok akik inkabb a del Amerikai culturakhoz hasonlitanak mint az Indonezhez.

A kutya-oroszlan-sarkany-madar felemelt kezekkel megadja magat ha rafogsz egy banant!

Nudizni mindenki szeret, ezt a hinduk is megmondtak