on Wednesday 21 December 2011























Bike trip
Indonesia – East Java to West Java
Szoval ha vmit a fejembe veszek akkor az ugy is lesz! De csak addig amig meg nem gondolom magam :P
Azt vettem a fejembe,h regi gyerekkori hobbimat vigyem tulzasba es kelet Javatol elbiciklizzek nyugat Javaig.
Az ut a kov volt:
1. megalom Malag es Solo kozott volt valahol.
2. Solon (4 napot toltottem itt)
3. Semarang
4. vissza Solo fele Bandunganba (Candi Gedong Songo)
5. Semarang
6. Pekalongan
7. Cirebon
8. ezt mar buszoztam Bandung



Igy nez ki egy varosi bicaj jol megpakolva es 4 extra budos duriannal rakotozve.

Evel a Poligon(indonez) markaju bringaval vagtam utnak.


Turazasom soran csak evel a 3 jakartai bringassal futottam ossze. 



Volt 2 valasztasom, vagy veszek egy 300$ ert specko turas dobozokat a motyom hordozasara,
vagy indonez modon bambusszal es textil dobozzal megoldom az egeszet 5$-bol.