on Thursday 15 December 2011



Indonesia – East Java – Blitar

Bar imadom a blitari fagyit de megsem errol hires a varos, hanem arrol ,hogy Indonezia elos elnoke aki egyben egy fele szabadsagharcos is volt Sukarno innen szarmazik. Bar mar reg halott es utana egy vilagrekordot(a vilag legkoruptabb embere) donto elnok(diktator) kerult a tronra viszont meg a mai napig is egesz Indonezia szerte jobban tisztelik a nevet mint barki mast a vilagon.
Meglatogattam a varos szelen talalhato sirt ahova Sukarnot temettek es a mellette levo rola szolo muzeumot. 




 Ep testben ep lelek.
Igy gondolhatta a blitari Alun-alun(kozponti park) vicces tervezoje

Hat keremszepen, ez egy.......

Eloszor az hittem, h szabadteri mutetekre terveztek ezt az agy szeruseget arra az esetekre ha a korhazak tul zsufoltak lennenek.

Ugye azert van valami a teoriamban?

A neni csipoforgatosat edzet mig a tengerit zabalo kisgyerek elszeduloset

Ez pedig.....

Lab himbalozo trainer. Ez feltelenul szugseges azoknak akik a sielest es az ejtoernyozest szeretnek kombinalni.

Valaki azt mondta, h ez a lefekvos hategyenesito gep.

Halyoskapitanyoknak valo  edzo gep

Vegre egy ismeros gep, Eliptikus trainer.

A hotelem falan, pont az agyam fele volt rajzolva ez a romantikus rajz. 
Mikor meglattam, olyan erzes volt mikor eloszor lattam a Forrest Gump-ot!


Kecskefej leves.

18 km-t bringaztam a hegyre n megcsodaljam ezt a szent tavat. haaaaat.. volt benne hal