on Saturday 27 August 2011


























Indonesia – North Maluku - Morotoai island

Wan it 2. Vilaghaborus japan tank (amit nem volt idom megnezni) meg gyonyoru lakatlan szigetek(amire mar szakitottam idot). Ami igazan erdekelt az 2 paranyi sziget volt, Dodola Besar es Dodola Kecil. A ket szigetet egy kokopart(ha olvasod a blogom rendszeresen akkor tudod,h miez, ha nem akor menj a pi-pi-pi-pikulaba) koti ossze. Meg meg erkezesem utan egybol kerestem egy csonakos bacsit aki masnap reggel 5kor kivitt a 3 szigetre. Ejjel amint a csonak haladt a vizen felkavarta az elgakat es mindenhol apro zold foszforeszkalo potyoket boritottak a vizet. Meg is erkeztunk nemsokara de amit nem tudtam az az,h a szep kokopart csak delutan 1-3 korul lathato mivel reggel a vizszint meg magas. Na de mind1, azert csinaltam 1-2 kepet es irany a masik sziget.
Kolorai-on nem sok latnivalo volt pedig van egy kis haborus tortenelme a paranyi szigetnek amit 30min alat korbejartam. Ertelemszeruen itt csak egy falu van az is betonut es felhokarcolok meg plazak nelkul.
Zum-Zum sziget: kis part meg egy rakas kokuszdio ultetveny.