on Friday 26 August 2011





 Indonesia – North Sulawesi - Tomohon

ATTENTION: The following images contains bloody dead animals at a macabre market. Grilled rats,bats and dogs, giant pitons cutted in half and monkeys in blood! Please do not watch the photos is you are not prepared for this!

FIGYELEM: Rengetek veres kepet postoltam ebben a cikben, az elso kepek meg normalisak de amint lejebb mesz az oldalon lathatsz egy figyelmezteto kepet, innen kezdodik a macabre piac es ezt csak akkor nezd meg ha tenyleg fel vagy ra keszulve!


ANYU neked nem ajanlom!!!


A sulawesiiek hiresek arrol,h mindent amit meg lehet fogni azt ok meg is eszik, igy kerult naluk az etlapra a macska,kutya,denever,majom,piton,poc.
A szombati nagy piacrol nem csipan egy kis gyumolcsel hanem egy rakas veres keppel tertem haza. Igazan sokkolo latvany volt a tulzsufolt ketrecbe zart kutyak latvanya akik csak arra varnak, h kivalasszak es majd helyben levagjak oket,grill palcikara szurt megporkolt pocok, szarnynelkuli deneverek, felmecet orias(es vedet) pitonok es a legundoritobb a feketere porkolt es felbevagot verengzo majmok voltak, a porkolestol a szajuk kinyilt es ugy neztek ki mintha segitsegert orditananak.
Mindenki tudja,h a legnagyobb hobbim nem a gyuras,motorozas,a krav maga, sieles  vagy az ocsem nyagatasa hanem a kajalas! Es ha mar itt vagyok es itt mindenfele erdekesseget esznek akkor azt en sem hagyhatom ki. Rockyhoz (o a “palota pincsim”) valo szolidaritasbol ugy gondoltam, h a kutya hust kihagyom,pitont meg pocot nem talaltam csak a piacon de az csak fris hus meg nincs elkeszitve. Utolag nem is banom,h nem ettem pitont mivel vedet faj,nagyreszuket mar mind felzabaltak. De azert a poc meg a “Ezt mind bezabalom” listamon van.
Viszont talaltam denevert,de sajna iszonyat csipos volt igy csak egy kis kostolot kertem belole. Az ize?...Szuper! Az alaga?.... Az is szuper! Olyan az alaga mintha kereszteznenk a csirket a bocival, szoval bocicsibe ize volt.

  
 A bacsi lepesmezet arult mehecske larvaval egyut. Meg is mutatta,h kel gyorsan jol bekapni a kis larvakat.
En csak bamultam ki a kis huje fejembol mig o csak rohogot.

Indonezia szerte kedvelt 2-3mm-es minihalak.kajakba rakjak v megsutik. En is szeretem

A kutyusokat nem hazialatnak aruljak. 
Oda mesz kivalasztasz egyet, ok kiveszik,leutik,megolik,megporkolik mint a disznot,feldaraboljak es mar viheted is haza


HORROR
MARKET
!!!!!!!!
!!!!!!!!
!!!!!!
!!!!
!!!
!!
!













Itt semmi sem vesz karba, a pocot is megeszik.




 
 Batman!

  
 Batman szarny!

Repulni mar nem tudo,tatogto porkolt Batman

Igen itt oshonos a vilagon a leghoszabb kigyoja a piton,
ami sajnos veszelyeztetetebb mint hosszabb. 
Persze a helyi felfogas szerint ez kit erdekel na eheto?
Szegeny kutyus



Csak nem egy vedet balck macaque?