on Saturday 27 August 2011
























Indonesia – Maluku –  Ambon island

Mivel otragadtam Ambonban es maga a varos nem igazan ragadt magaval igy ugy gondoltam szetnezek a szigeten. Kiugrottam a Liang beachre ami eleg messze volt a varostol (1,5ora angkotal). Nem igazan keszultem uszkalasra mivel nalam volt a nem ep zsebbe rakhato kameram, uh csak fenykepezkedtem. Kicsit zavar volt szamomra a szituacio mivel sok nenike kiteritett egy nagy teritott(2-3m) a foldre es egy telepakoltak kajaval amit majd arultak. Nehanyan a gomba alaku nap meg eso elleni par szemelyes hazikokba is befeszkeltek magukat.
Nezelodok, h mivel tomjem azt a tomzsi fejemet,kivalasztok egy helyet es mondom a nocinek h mit akarok enni. Nem is kerdezet sokat, pakolta is, mint szoktam pimaszul sok zoldseget kerek (mert az indonez nem eszik tobbet mint egy evokanalnyi zoldsege a rizs es hus melle),  leulok eszem, mar majdnem befejezem mire odaszol egy 40-45koruli bacsika, h ez ingyen van. Mosolyogva rakerdek “miert meg hiv?”, a valasz az volt,h ok nem kaja arusok hanem egy barati kozosseg aki kijot picknicezni.
Majd beszelgettunk egy kicsit es utana meghivtak, h menjek veluk a kozeli furdobe es orias angolnakat nezni. Persze,h nem mondtam nemet. Hazafele meg megaltunk a Natsepa beachen ahol meghivtak egy Rujak Manisra (gyumolcs salata,mogyi szosszal,edes shrimp szosszal es fult fokhagymaval) amit nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon imadok!


A familly akiknek bepofatlankodtam a tripjukbe