on Friday 26 August 2011
 






Indonesia – Sulawesi – Togean Islands

Ugyancsak a Togean szigetekhez tartozik, ez egy nagyobb sziget amin egy falu is talalhato. A sziget masik oldalan (45perc motorcsonakkal a falubol) egy eldugot parton van egy szalo. Itt is fahazakban lehet lakni, bar eleg regiek. Itt 80.000rp (30ron) fizettem napi 3xkajaval de a 3xkaja megegyezet 1xPoya Lisas kajanak. Meg a csajok is huztak a szajukat,h ez azert nekunk sem eleg. De szerencsere Indoneziaban mindenhol olcson lehet kapni indonez instant sult spagetti tesztat, ami nagyon finom es annal egesszegtelenebb. Persze egy szavunk sem lehetett mert sok helyen ezert az arert meg a reggeli sincs benne a szalasban.
Azert megprobaltam elvezni az itt eltoltott 3napot egy kis uszkalasssal, (lattam polipot) lazsalassal es turazassal a saros jungelben egesz a sziget masik oldalaig, a faluig.
A kepeimbol kiszurheted, h milye egy pocsek hely volt ez is. Szinte a hanyinger kornyekezet minden nap mikor felkeltem es kineztem. Mit latok? koko partot,kokusz fakat,kek-zold kristalytiszta vizet! FUUUUUUJJJ!!!



A sok kouszbol arak-ot foznek. Fortelmes helyi pia amit a Poya Lisan megismert nemet baratom nagyon szeretet.  

Popay es a hetterben 2 masik szigetlako.





Ezek a kis rakpofak indenhol megbujtak.